En utav många tankar runt försvaret och livet.

God Jul

Hela Sverige ligger klädd i snö. Så vackert, rogivande och upplysande. Även om de som i östra delarna av Sverige känner annorlunda idag på grund av starka vindar.

Förra året var jag ej hemma på grund av jobb. Det har skett ett flertalet tillfällen under karriären. Nu sitter jag med familjen och njuter liksom jag hoppas skall ske flertalet tillfällen i framtiden. För ledigheten över jul tackar jag Försvarsmakten och ber dem att inte ta bort vår möjlighet att få ledigt för all tid vi jobbar.

Till alla önskar jag God Jul. Njut av vänner och familj (blodsband eller ej) med god mat och dryck.
Till vänner o kollegor ute i rikets tjänst. Var försiktiga och stolta.

Kommentera

